Öne Çıkan Yayın

Şimdinin Kıyısında

Boku Çıkan Şiir.


Aşk neydi unuttum ,
Şimdi bana gözlerini sorsan tarif edemem.
Onsuz bütün sokak kedileri evsiz kalırdı oysa
Kaplumbağalar kabuklarından çıkardı.
Bulutlar nem tutmaz , yağmur yağdırmazdı eşsiz şehirlere.
Bilirsin yağmursuz hiç bir şeye benzemezdi yapılan o kokulu kahveler.
İçime dokunmazdı bu kadar çok yalnızlık.
Sensizlikten bahsetmek zorunda kalmazdım.
Büyütmezdim kendimi sen olsaydın, çocuk kalırdı sağ yanım
Sol yanım kimseyi aramazdı,  gök taşları yağmazdı bardağıma.
Gecenin son kadehini birlikte kaldırırdık, çıt çıkarmazdı hüzünler.
Şimdi evleniyormuşsun hani şu yeni eve yerleşme muhabbetinden uzak.
Sen baya baya yüzük müzük işlerine girmişsin hacı.
İyi bok yemişssin vesselam.
Hayatın içine sıçmak neymiş görsün o mavi yeşil gözlerin
Kadehleri falan bırak , indir bir kere o eli.


6 yorum: Yorumlarınızı bekliyorum:)

  1. Kaptırmış gitmişsin. Barış Mançonun unutamadım şarkısı aklıma geldi okurken. Güzel olmuş ama. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Harika bir şiirdi efendim,
    Hüzünle başlayan dizeler, yanlış anlaşılmasın lütfen, gülümseten sözlere dönüştü sonlara doğru. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Can Yücel gibi biraz, küfretmek usulsüz de nasıl anlarız küfürsüz?

    Yetmezliğimidir yoksa eksikliği mi yağmurun? Vesselam.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. heeeey yine iyi yazmışsııın. naber yaaa iyi misiin. baksana instadan sana istek gönderdim amaa fayste bulamadıım. varsaaa, benim blogda var bak yanda feys ve insta adreslerim gelsenee :) okul nasıl gidiyoooo :) hayat iyi miii. keyfin yerinde miii :)

    YanıtlaSil
  6. Sonunda bir anda hacı ve bok diye ters yönden esen rüzgar iyi geldi :))

    YanıtlaSil