Öne Çıkan Yayın

Şimdinin Kıyısında

Türkçeyi Katleden Şiir


Kar yağıyor
Benim için cama çık .
Bizim için bir çok şey yapıyorsun zaten.
Dışarıya bak ve yine benim için neden sorusunu sormaktan vazgeç
Sigaranı al herzaman olduğu gibi.
Seyret beni sıradan zamanlarda izlediğin gibi.
Benim için 1 gün söylemekten kortuğumuz ne varsa al ve gökyüzüne sat.
Gökyüzü bizimle napıcağını iyi bilir.
Kararlarımı ben değilde o verseydi eminim daha iyi becerirdi.
Cama çık yeniden gecenin en sevdiğin mavisinde.
Gözlerini gezdir etrafta
Bir kez olsun beni ara yanında.
Benim için  herkesin bahsettiği huzuru bul.
Köşe başında beklet.
Gelicem.
Önce saçlarını sevicem
Sana dokunmamın nekadar eşsiz bir hal alabildiğinden bahsedicem.
Huzuru köşe başından alıp sana nasıl bişey olduğunu hissettiricem.
Bunu birinin yapması gerekirdi elbette.
Seni çok geçmeden uyutucam ,
Uyurken geldiğim her yeri toparlama çalışıcam
Çıt dahi çıkarmıycam
Sonra benim için uyanmanı istiycem.
Bu bi devirdaim diyip ekliycem.
Köşe başına tekrar yönelicem.
Hatırlatıcak bişeyler iliştirip, gidicem.
İstemiyceksin ama gidicem.
En büyük alışkanlığım.
En zararlı tarafım biliyorsun.
Cama çıkmanı istiycem yeniden.
Olan biten ne varsa beni unutmadan , çok sıradan zamanlarda yine beni özlemeni diliycem.
Unutmanın sana göre bişey olmadığını çok sıradan zamanlarda bana hatırlatacaksın.
Biliyorum.
Cama çık ve devirdaim yapmayacağımız gezegenleri seç.
Köşe başına koy ve beni ara.
Sana yeniden gelicem.

3 yorum: Yorumlarınızı bekliyorum:)

  1. Uykularımı kaçırırken yokluğun nasıl kapatabilirim gözlerimi senin olmadığın bir yerde nasıl bulabilirim huzuru delirircesine taparken sana nasıl izleyebilirim sıradan biriymiş gibi dokunursan birkez olsun bana bırakabilirmiyim ellerini nasıl olurda ölümden başka bişey ayırır seni nasıl olurda bırakabilirim ben seni aynaya bakmak yetiyorken hatırlamaya nasıl olurda unutabilirim seni...

    YanıtlaSil
  2. Sesleniş galiba.. Şiirimsi öykü, öyKümsü şiir gibi :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Evet başlığı gibi, Türkçeyi katletmiş bu şiir.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil