Öne Çıkan Yayın

Şimdinin Kıyısında

Zamansız şu zamanlar


Bilirim
Karamsar olmak istemezdin sende
Anlatmasalardı  o hikayelerini
Tüm bitmişliklerini hep senin aklına kazıdılar
Sen henüz birinde tek olamadan
Olmazlarını sundular

Şimdi
Yok sayamadığım için
Var edemiyorum sen gibi
Hayal kurmayalıda epey oldu
 Zamanlama hatası olsa da bir kaç yerde
 Ne iyi ne kötüyüm  artık
Uzun uzun dalmıyorum o boşluklara
Az biraz sadakat çokca gerçek diliyorum
Şu hayatta birçok renk varken
Ben birini istiyorum
Onun getirdiği gürültülerden kaçarcasına
Sessizlik diliyorum
Hem belki O'da çok sevilmek istememiştir
Zaten İnanır gibi bi hali yoktu pek aşk meşk yalanlarına
Kaçmak istemez üstüne üstüne giderdi tüm olmazlarının
Çayını az şekerli içerdi mesela
Pek sevmedi yürümeyi
İçini açmaktan kaçınır
Anlatmazdı halini
Bıkmış gibi bi hali vardı dünden
Her gece uyumadan önce yarının hesabını yapar
Ayılmak için kahveye ihtiyaç duymazdı
Mesela yakıştırırdı bu şehre kendini
Yokluğu ayrı bi dert olurdu içime
Tüm hatalarını gülümseyerek karşılamamı beklerdi
Adımı en güzel o söylüyor diye;
Kapı komşusu olurdum yalanlarıyla.






0 yorum:

Yorum Gönder