Öne Çıkan Yayın

Şimdinin Kıyısında




Yine kış geldi ;
Bu kez yalnız karşılayacağım yağmurları.
Sensizliğin ayazı vururken yüzüme tebessümle hatırlayacağım seni
Bıraktığın korkuları başkalarıyla yenmeye çalışacağım 
Huzurun tarifini tekrar tekrar gözden geçirirken
Yeni  umutlarla güne uyanıp
Gece olunca aklımı, kalbimi sana getireceğim..
Yine kafa tutacağım yalnızlığa

Pek beceremedim  adının geçmediği hikayelere başlamayı 
Yarım kalıp yarım bırakıyorum şimdilerde 
İşler iyice zorlaşıyor;
Dünümü bugünümü unutuyorum

Sana benzetmeye kalkıyorum bu şehri ayaklanıyor içimden kelimeler
Deniz arıyorum  birde kıyısına vuran gülüşünü
Söylenecek onca şey varken ben senden başlıyorum cümleye
Sonunu kestiremediğim yerlere sürüklüyorum bakışlarını
Bir verip iki istiyorum senden yine,
Sevgi arsızın olup siniyorum üzerine..


0 yorum:

Yorum Gönder