Öne Çıkan Yayın

Şimdinin Kıyısında

Asıl güzel olan neydi?




Sen mi fazlasın bedenime ? Yoksa ben mi yetemiyorum kendime bilmiyorum. Bazen bir şeylerin gitmediğini fark ediyorum, geçiştiriyorum seni görünce. Yapmam gereken  onca şey varmışta yapamayıp yanına kaçıyormuşum gibi.Sakin kalması  gerekirdi  şimdiye zamanın . Ama ömrü bitmiş kelebek gibi davranıyor bana günlerim. Alınacaklar listesi gibi kalbim planlı işliyor saatlerimiz.  

     Sizde kaçmayın hadi içinizde güzelliğin tasvirini yapın. 
Yoklayın kalbinizi ben gibi. Bugün epey kurcaladı bu düşünce kafamı.
 Asıl güzel olan neydi planlı olan sen mi zamansız olan ben mi ?
Elbette ki güzel olan sendin beni de kendine katıp günden güne güzelleştiriyordun hatta..
 Hayatında annesinden başka tutunacak hiç bir şeyi olmayan bir kadının ağzından yazıyorum bunları.

   Kime sorsam göreceli diyor  Çoğalan sesleri kesmek için anlatmıyorum gerçek güzelliğimi. Bendeki tanımını masumiyet olarak geçiştiriyorum. ''Masumiyet'' evet kilit kelime bu hayatımda ki, ben bunca zaman masumiyeti sevdim bazıları çürük çıktı ağlanacak hallerine gülenler bile vardı. Gözleri görmekten körleşmiş gibiydi hepsi. Ya kanıyorlar ya kandırıyorlardı.
Onlardan çok kendimi dinlemeyi seviyorum bu yüzden yalan yok. Yalnız kalmakta denebilir kaçmıyorum hayır, biraz mola veriyorum arada. Sizde deneyin iyi gelen şeyleri yapın. Saçma hayatlara burnunuzu sokmadan tecrübe edinin  yaşamadan öğrenin bir kerede masumiyetinizi kaybetmeden sevin. Güzelliği ancak öyle bulursunuz çünkü dışarıda değil , içeride bir yerlerde. Hissedin..
 Derin bir nefes alıp yeniden başlayabilirsiniz böylece aramaya. Başkalarının güzelliklerini üzerinize sindirmeden silkelenin. Hayat sizi yormadan siz sıkı bir tempoya girin.
 Delilik sokaklarda gezip içip sıçmak değil asıl delilik insanın kendini dinlemesidir çünkü. Kulak verin söyleyecek çok şeyi vardır eminim. Dinsin acılarınız artık, varınızı yoğunuzu kaybetmeden temellerini güzel atın diye yazıyorum bunları.
Mutlak güzellikler biriktirin siz ölünce de hatırlansın.. Geriye bıraktığınız bir kaç daire ve 2 çocuk olmasın. Geride hayallerini gerçekleştirmiş , gerçek güzelliğin nerede olduğunu bulmuş birini bırakın.. 

0 yorum:

Yorum Gönder