Öne Çıkan Yayın

Şimdinin Kıyısında

Biraz umut çokça mutluluk







Kendim adına bişey yapıyorum

- Evet

Senden vazgeçiyorum  bugün
Diğer gecelerden farklı  işliyor saatlerim
Çalan melodiye ayak uyduruyor
Bizim şarkımızı son kez fısıldıyor kalbim
Bu kez ben diyorum , senden bir adım uzak
Kendimi seçiyorum
Yağmurları yagarken bu şehrin hüznünden geçiyorum
Güneş doğmak üzere ardından
Unuttu unutacak maviyi gözlerim
Ramak kaldı bahara seziyorum
Alışıyorum;      
Aldırmıyorum da bu kez
Sessizliklerine..
Her geçen saat fısıldıyor
Şeffaf günlerin umudunu

Mutluluk gülümsüyor sonra ardından
Şaşırıyorum;
Sırtı dönük olurdu halbuki sonbaharlara
Oda sevmiş olmalı geri kalan renkleri diyorum
Ve ekliyorum                                                
"Geçmiş olmalı artık;
Ne çokta düşündürdü yine"

Hiç bitmezdi gerçi söyleyecekleri
Yok saysan aldırmaz
Git desen hiç duymazdı
Hazır geçmişten bu yollardan
Uyanmak lazım o uykulardan
Sakince silkelenmek
Birazda gülümsemek lazım belkide
Ciddi mevsimlerine inat sıyrılmak lazım
Şu şehrin havasından.














0 yorum:

Yorum Gönder