Öne Çıkan Yayın

Şimdinin Kıyısında

Siyah Beyaz







Ne zaman bir işe başlasam 
Hissis seyrederdim gökyüzünü
Duygularım körelmiş benim derdim 
Yazmak dahi istemezdim
Yazları severdim birde ben 
Kışları bukadar özlemezdim
Nisan yagmurları bu şehre indiğinde pek düşünmezdim
Şimdilerde hayıflanıyorum kendime
Savunduğum o dünyadan bir haber değilim artık
Tanıyorum yalanları 
Nerde görsem hatırlıyorum pişmanlıkları
Dokunduğum o insanlar ;
Buruk bir tat bırakıyor tende

Oysa;
Her akşam üzeri rüzgarları vururdu bu şehrin yüzüme
Hatırlatırdı masumiyeti 
Huzura bir adım yakın koyardı bedenimi
Sen "Güzel Adam " 

Yanlızlığımı bilmezmiş gibi sokuldun yanıma 
Unuttuğum o şarkıları fısıldadın kulağıma
Hayal kurmayı sevdirdin bana 
Şimdi gelsen mutluluğu kucaklayıp yanıma 
Korkarım; 
Korkarım baştan sona senden
Geçmişi perdelemiş sözlerinden
Mutlak renklerinden
Uzaktan öylece gülümseyen hayalinden 



14 yorum: Yorumlarınızı bekliyorum:)

  1. merhabaaa. hoşgeldin aramızaa. hüzünlü bir başlangıç ama tatlı da bu ilk sözlerin :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabaaa genelde yazılarım karamsar olduğum zamanlara denk gelmiştir aldırmaa :) ilk yazılarım yerine bunu okumanda beni şaşırttıı

    YanıtlaSil
  3. yan tarafa bir arşiv koysanaaa, bulamıyom ki yazılarınııı :)

    YanıtlaSil
  4. nasıll sitenin ilk başında yeni yazılarım var :) basakbazen.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu demiyom kii. yeni yazılarını demiyorum. bütün yazılarını diyorum. bloguma bi baksana, yanda bir arşiv var. eski yazılarını bulamıyom ki senin :)

      Sil
  5. sitemin üzerinde ki kategori kısmında işte yanlış anlamıyorum umarım şuan :)

    YanıtlaSil
  6. kategori de demiyorum. bloguma bakabilir misin. yanda, "arşiv" diyor. en eski tarihten yeni tarihe sıralamalı olarak senin yazılarını blogunun yan tarafında alt alta koyabilir misin yaaa onu diyoom. :)

    YanıtlaSil
  7. Şimdi olduuuuu :) o görüntüyü sevmiyorum karışık geliyor banaa

    YanıtlaSil
  8. Siteni inceledimm bu arada çok güzell :)

    YanıtlaSil
  9. büssürü yazını okudum gelirim yoruma daaa. dur seni tanıtcam daaa sana arkadaş getircem işteee :)))

    YanıtlaSil
  10. çok sevdiğim "kahve insanları/overthinking/stupid rabbit" de gördüm seni, bakarken bloguna sen bana gelip üye oldun. ne hoş tesadüf. ben üye olmadan okuyom blogları. ama iyi okurum hee :)

    YanıtlaSil
  11. heheh sayın deeptone iyilik meleğim olmaya aday oldunuz tebrikler sevğimi kazandınızzz :) Şaka bir yana yazılarımı beğendiysen ne mutluuu bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem hüzünlü hem şiriiiinsin demek kiiii hihihiiii :)))) tabisi beğendiiim yaa :)

      Sil