Öne Çıkan Yayın

Şimdinin Kıyısında

"Kurulu düzenimdin sen benim "





Geçenlerde kitaplığımda gözüme çarptı bana bıraktıkların
Bilemiyorum;
Hatırlattı seni bişeyler
İlk sayfasını açtım
Altında kısacık bir notla
İkımize dair bişeyler karalmışım
Günün ortasında o kitaptan bir parça seçer
Benden okumamı isterdin
Sesimi çok seviyorsun diye
Derin bir nefes alırdım sana
Uzaktık ya bitmezdi  söyliyeceklerim
Anlatamak isterdim
Hiç bıkmadan tasvir etmek isterdim bendeki duruşunu
Üzerine hangi sevdayı giysen yakıştırırdın kendine
O mavi gömleğine bile bolca anlam yüklemişligim var
Hani şu vedalaştıgımız gün giydiğin
İçine en çok seni yakıştırmıştım
Eve gitmek hiç bukadar zor gelmemişti
Meğer ne çok cesaret biriktirmişim seni severken
İnatçılığımın en güzel halisin diye
Karşı çıkardım yokluğuna
İnkar ederdim sensiz gelen günleri


Çünkü sen benim;

"Bir daha uğrayamacağım evim
Kurulu düzenimdin"
Di'li geçmiş zaman kipide yakışmadı hem sana
Geniş bir zamana yaymak isterdim hikayemizi
Uzun uzun bahsetmek isterdim bilmeyenlere
Zaman demişken ne çabuk geçti
Daha dün bulmuştuk birbirimizi
Kaybetme korkumuz
Sımsıkı sarıldıgımız umutlarımız vardı
Şimdi ise bizi tanımayanlara gülümsüyoruz
Cümleler kurup biraz sadakat istiyoruz
Ne yazık bize geçen o saatleri
Elimiz kolumuz bağlı izliyoruz







0 yorum:

Yorum Gönder