Öne Çıkan Yayın

Şimdinin Kıyısında

Sapsarı Günler





Eskimiş bir kaç parça film gibiydi , asla tercümesi olmayan
Açıklanamamış bakışları ara sırada içten gülümseyişleri vardı
Ne anlama geldiğini hiç bir zaman bilemedim
Sadece güzelsin diyordu ,
Yanımda olduğun sürece özelsin..
Yol boyunca ellerimi tuttu
Aşıklar gibiydik
Sanki elimi bıraktıgında kesilecekti o müzik
O sırada camdan dışarı bakıyordum
Uzun bir sessizliğin ardından
O sapsarı hüzünler baştan başlamıştı işte
Gereği de yoktu hem bunca zaman sonra
Havada güzeldi artık yağmurları tekrar yagdırmak olmazdı
Güneşi görmüş papatyalar gibi mutluyudum bir kaç gündür
Papatyalar .. öyle güzeldirler ki
Beyaz oluşları sanki saflıgı sevdirmek için mutluğu fısıldıyorlardı

Ben hiç papatya renginde bir adam görmedim
Buna babamda dahil
Onca insandan sonra görmeyi ummadıgım tek şey bu
Yalanlar insanı kirletir ,pişmanlıklar sevgiyi köreltirdi çünkü
Masumiyetin büyük adımlarla;
Sessizce uzaklaştıgı yerden yazıyorum bunu
Biraz tebessümle getirdiği huzursuzlu kovuyorum
Ne garip hâlâ o eli bırakmıyorum
Sırf bir kere gözleri güldü diye
Olduğum yerde sayıyorum





0 yorum:

Yorum Gönder