Öne Çıkan Yayın

Şimdinin Kıyısında

yetinebilseydim eğer






Uzaklaştıkça büyüyor gözümde
Bilmem kaç zamandır izliyorum bu hikayeyi
Sonunu kestiremiyorum hâlâ
Çekmecemde saklar gibiyim onu
Geceleri uyumadan önce yokluyorum
Yaptığım pek birsey yok arada yazıyorum
Bol bol cümle biriktiriktiyorum güzel sabahlara
Güzel sabahlar deyince , fazla bir beklentim yok aslında
Masumca bir bencillik yaptığım
Anlatmaya kalksam gökyüzü ayaklanır
Ki hiç gereği yokken armağan edildi o bana
Bilmem ,kimin aklına gelmişti bunca olmaz
Zamansızlıkları çoktu gerçi
Sahipsiz bırakmazdı bu şehri
İnsanları güzel idare eder
Farkettirmeden kazırdı hayalini mavi gecelere
Bütün kadınlar onun için yıldızları sayardı
Kimi camdan bakar onsuz gelen sabahları kovardı
Fazlaydı bu şehre, aldığı pek birsey olmadı benden
Kibardı beni severken
Ceplerime sığdırmaya çalışırdı ümitlerini
Ellerime tutuştururdu mutluluğunu
Sonsuz sevmeyi bilsem  mesken edinirdim gözlerini
Yetinmeyi becebilsem inan özlemezdim geçmişimi


0 yorum:

Yorum Gönder