Öne Çıkan Yayın

Şimdinin Kıyısında

Renkler birbirine karışıyor



Korkularının üzerine gider gibi yaşıyorsun sende , doyasıya
Bi çok yönümüz benzerdi seninle
Bu ortaklık neden bilmiyorum
Olgun bi kadın gibi endişenlenmekten bıktım,
Yarını düşünmekten , düne hayıflanmaktan..
Küçük bi kız gibi bakmak istiyorum sana.
Biraz şımarıp biriktirdiğim bütün özlemleri avuçlarımdan atmak istiyorum.
Bunca cesaret nereden geliyor böyle kışı atlattım yazı bitiriyorum seninle
Kazandığım ne varsa bugüne kadar hepsini bir bir kaybediyorum
Ve bunu henüz farkında değilken yapıyorum
Onlarca parçaya bölünemem ya ?
Üstelik geride bırakamadigim ne varsa yağmur bulutu gibi kalmışken üzerimde
Çıktığım o yollar yalnızlık kokuyor bununda farkındayım
Uzakta bana sebepsizce sarılmayı bekleyen biri kalmadı
Yarı yaşıma gelmiş gibi hissediyorum renkler birbirine karışıyor, siyahı dahi ayırt edemiyorum
Uzun bi yolculuk eminim iyi gelecektir
Yol boyu uzanan o çizgileri herseyi arkanda bırakmış gibi izlemek
Belki biraz müzik dinlemek eminim iyi gelicektir.





0 yorum:

Yorum Gönder